lördag 8 september 2007

Redan lördag igen

Men jag förstår inte vad det är som gör att jag hela tiden missar denna fantastiska idé med lördagsgodis. Det är ju inte direkt så att jag ogillar att baka eller så. Snarare tvärtom. Har hamnat lite på efterkälken då jag under veckorna funderar och bakar något med förra veckans ingrediens och då så jag missar den aktuella :) Har just slukat sista biten av en fantastiskt god chokladkaka vars inspiration kom just från förra veckans chokladtema. Om jag hoppar över vanilj nu då och istället kollar hos Brazilian Linda nu på måndag för ny ingrediens så ska jag göra ett nytt försök till nästa lördag. Men fram till dess kan ni ju alltid spana in några läckra recept med vanilj som tema här. Bilden visar den så kallade Göteborgstryffeln från Flickorna Kanold. Och ja, det är flingsalt ni ser! Funkar hur bra som helst till lördagsgodis :)


Smaskig spis!

1 kommentar:

Ilva sa...

ja jag glömmer oCKSÅ bort det varenda vecka. Måste skärpa mig på den fronten.

Related Posts with Thumbnails